/************************************************ DIVI przeróbki *************************************************** */ require_once('divi-children-engine/custom-modules.php');

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zielonej Górze – Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w Zielonej Górze zaprasza na bezpłatne szkolenia „Ochrona danych osobowych” w ramach projektu pn.: „Rozkręcamy społeczny biznes” – Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zielonej Górze współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.

Szkolenie przeznaczone jest dla członków, pracowników wolontariuszy NGO, w szczególności osoby z Zarządu z terenu województwa lubuskiego powiaty: krośnieński, zielonogórski, wschowski, żarski, sulęciński, słubicki oraz miasto Zielona Góra. Na szkolenie nie rekrutujemy osób fizycznych!

Data szkolenia: 23.02.2018 w godzinach 9.00-15:45.

Miejsce szkolenia: Zielona Góra siedziba OWES ul. Dąbrowskiego 41D/3, https://goo.gl/znn6c8

Trener: Artur Gluziński:

Współpracownik FRDL, zajmuje się zagadnieniami współpracy administracji publicznej z organizacjami pozarządowymi. Pracował w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Wykładowca akademicki, doświadczony szkoleniowiec. Autor książki „Ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie” (Wyd. DIFIN). Powołany przez MRR na eksperta do oceny projektów.

Ramowy program szkolenia:

  • Czym są dane osobowe i jak je właściwie zabezpieczyć.
  • Jakie bazy danych należy zgłosić do GIODO.
  • Czy organizacja musi posiadać dokumentacje dot. danych osobowych.
  • Jakie zapisy powinny znaleźć się w polityce bezpieczeństwa
  • Rola organizacji jako administratora danych osobowych i jej obowiązków,
  • Kontrola przetwarzania danych osobowych
  • Obowiązki organizacji pozarządowych.

REKRUTACJA: [Aktualizacja] – Uprzejmie informujemy, że rekrutacja została zamknięta ze względu na ilość zgłoszeń

Termin zgłoszeń: 16.02.2018 r.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ:

1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy elektroniczny -> FORMULARZ ELEKTRONICZNY

2. Na szkolenie należy dostarczyć dokumentację niezbędną zał 2 i 5 oraz do udzielenia pomocy de minimis Załącznik nr 7, 8 lub dostarczyć osobiście do siedziby fundacji:

Sylwia Świderska

FRDL Ośrodek Regionalny

Al. Niepodległości 16/9

65-048 Zielona Góra

tel. 68 453 22 09/ 531 110 102, email: s.swiderska@frdl.org

3. Załączniki powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu.

O zakwalifikowaniu się do danej formy wsparcia uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailem/ telefonicznie.

W przypadku dużej liczby zgłoszeń organizator zastrzega sobie prawo do zakwalifikowania maksymalnie dwóch osób z danej instytucji.

Uczestnicy szkolenia zobowiązani są do wypełnienia w trakcie szkolenia listy obecności i innych dokumentów wskazanych przez organizatora szkolenia, w tym umowy szkoleniowej.

Pliki do pobrania:

1. Formularz zgłoszeniowy nr 2
2. Deklaracja uczestnictwa nr 5
3. Informacja o uzyskanej pomocy de minimis
4. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
5. instrukcja wypełniania formularza ubiegania się o pomoc de minimis dla frdl
6. Załącznik nr 1.uokik_lista_identyfikatorow_gmin_obowiaz_od_2011_roku_aktualizacja_2017_rok – LUBUSKIE
7. Załącznik nr 2.PKD_obowiazujace_od_2008r