We wrześniu i październiku Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zielonej Górze – Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej w Zielonej Górze zaprasza na bezpłatne szkolenie „Zamówienia publiczne z perspektywy wykonawcy z uwzględnieniem społecznie odpowiedzialnych reguł udzielania zamówień publicznych – jak przygotować konkurencyjną ofertę i wygrać zamówienie publiczne” w ramach projektu pn.: „Rozkręcamy społeczny biznes” – Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zielonej Górze współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
Szkolenie przeznaczone jest dla członków, pracowników Podmiotów Ekonomii Społecznej, NGO w szczególności osób z Zarządu oraz zajmujących się pozyskiwaniem zleceń, przygotowywaniem ofert z terenu województwa lubuskiego powiaty: krośnieński, zielonogórski, wschowski, żarski, sulęciński, słubicki oraz miasto Zielona Góra. Na szkolenie nie rekrutujemy osób fizycznych.
Zamówienia publiczne z perspektywy wykonawcy z uwzględnieniem społecznie odpowiedzialnych reguł udzielania zamówień publicznych szkolenie dla członków, pracowników Podmiotów Ekonomii Społecznej, NGO w szczególności osób z Zarządu oraz osoby zajmujące się pozyskiwaniem zleceń, przygotowywaniem ofert |
||||||
Data szkolenia |
godzina |
Miejsce |
Temat |
Program |
Trener |
Formularz zgłoszeniowy |
20.09.2017 |
9:00-15:45 |
Zielona Góra OWES Ul.Gen.Dąbrowskiego 41d/3 |
„Zamówienia publiczne z perspektywy wykonawcy z uwzględnieniem społecznie odpowiedzialnych reguł udzielania zamówień publicznych |
Tomasz Kowalewski |
||
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ:
1. Wypełnij formularz zgłoszeniowy elektroniczny. Rekrutacja do 18.09.2017 r.
2. Jednocześnie przed szkoleniem należy przesłać formularz nr 2 oraz dokumentację niezbędną do udzielenia pomocy de minimis Załącznik nr 7, 8 (w załączeniu instrukcja wypełniania formularza) na adres lub dostarczyć osobiście do siedziby fundacji:
Lidia Legutko FRDL Ośrodek Regionalny Al. Niepodległości 16/9 65-048 Zielona Góra
3. Na szkolenie należy dostarczyć wypełniony załącznik nr 2 podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu.
O zakwalifikowaniu się do danej formy wsparcia uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailem/ telefonicznie.
W przypadku dużej liczby zgłoszeń organizator zastrzega sobie prawo do zakwalifikowania maksymalnie dwóch osób z danej instytucji.
Uczestnicy szkoleń zobowiązani są do wypełnienia w trakcie szkolenia listy obecności i innych dokumentów wskazanych przez organizatora szkolenia, w tym umowy szkoleniowej.
Pliki do pobrania:
- Formularz zgłoszeniowy nr 2
- Deklarcja uczestnictwa nr 5
- Informacja o uzyskanej pomocy de minimis
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- instrukcja wypełniania formularza ubiegania się o pomoc de minimis dla frdl
- Załącznik nr 1.uokik_lista_identyfikatorow_gmin_obowiaz_od_2011_roku_aktualizacja_2017_rok – LUBUSKIE
- Załącznik nr 2.PKD_obowiazujace_od_2008r
- Regulamin projektu
Osoba do kontaktu:
Lidia Legutko
Specjalista ds. procesu edukacyjnego
tel. 531 110 102
l.legutko@frdl.org