/************************************************ DIVI przeróbki *************************************************** */ require_once('divi-children-engine/custom-modules.php');

Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Zielonej Górze serdecznie zaprasza przedstawicieli lubuskich przedsiębiorstw społecznych do udziału w kolejnym spotkaniu online Lubuskiego Klastra Przedsiębiorstw Społecznych. 14 21 grudnia 2021 r. w godzinach 11.00-14.30.

UWAGA! Nastąpiła zmiana terminu spotkania na 21 grudnia o godz. 11.00!

Podczas spotkania omówimy nowe obowiązek prawny dotyczący m.in. przedsiębiorstw społecznych (w tym fundacji, stowarzyszeń i spółdzielni socjalnych) – Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych. Dowiesz się kogo dotyczy nowy obowiązek. Jakie informacje należy zgłaszać do rejestru, jakie są terminy na wprowadzenie zmian i jakie sankcje grożą za nieprzestrzeganie nowego obowiązku formalno-prawnego. Tę część poprowadzi Przemysław Żak – prawnik z kancelarii Pajączkowska i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp.K.

Drugą część spotkania poświęcimy fundamentom projektowania skutecznego marketingu w przedsiębiorstwach społecznych. Dowiecie się jak ustalić kim są Wasi klienci, poznacie narzędzia do budowania usługowej propozycji wartości, posłuchacie jak skutecznie komunikować propozycje wartości, a także jak stworzyć sensowny model biznesowy waszego przedsiębiorstwa społecznego. Tę część poprowadzi Marcin Jerzynek – doradca marketingowy OWES Zielona Góra, trener, szkoleniowiec, HR Business Partner, coach akredytowany przez International Institut of Coaching & Mentoring oraz IBD Business School.

Wymagana jest wcześniejsza rejestracja za pomocą formularza zgłoszeniowego.

<<< Formularz zgłoszeniowy na spotkanie >>>

„Lubuski Klaster Przedsiębiorstw Społecznych – 21 grudnia 2021 r. (online):

11.00 Otwarcie spotkania i wprowadzenieAgata Karchut, Adam Szulczewski OWES Zielona Góra

11.05 Przemysław Żak – Pajączkowska i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp.K.
„Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych”

13.30 Marcin Jerzynek – specjalista ds. marketingu
„Skuteczny marketing w czasach COVID – fundamenty projektowania działań w organizacji”

14.30 Podsumowanie i zakończenie spotkania